25 feb. 2011

Muffin matbloggar!

Ja, då ger jag matbloggandet ett försök, och nu lyckades jag ju! Lyckades med att ta bilder på maten innan jag hunnit börja äta. Tillägnar det hr inlägger lite speciellt till Polichinelle, eftersom hon brukar matblogga om så mycket gott som jag vill trycka i mig.

Grillspett med marinerade sojastrimlor, champinjoner, zuccini halloumi, sojacocktailkorvar och rödlök. Klyftpotatis med paprika, vitlök honung och en mumsig kryddblandning som ska smaka cajun. Lite tzatsiki som pricken över i men den gjorde ju inte jag.

mat 006

mat 002

mat 008

3 kommentarer:

  1. åhå tackelitackar! jag tycker verkligen att du ska fortsätta med detta för jag ger det bästa möjliga betyg: jag blev hungrig!

    SvaraRadera
  2. Matinspiration! Anteckas i ett litet block!

    SvaraRadera