10 dec. 2010

Typiskt mig.

Förut skrev jag ju att jag inte var riktigt klok som bokat tvättid så tidigt, och att dte måste blivit något fel på mig. Det var det nog inte, för jag försov mig så jag missade både tvättiden och min klipptid senare på dan. Hade klipptid klockan 11.00 och vaknade 11.07. Kul. Jag hade ställt klockan på 6.30... Nu måste jag klippa mig hos en annan frisör, i skellefteå, eftersom jag åker imorgon. Hatar att gå till en helt ny frisör, även om det bara handlar om luggen den här gången. Tänk om den inte lyssnar och det blir fult och helt fel fel fel? Orkar verkligen inte klippa den själv heller, dels blir det oftast fult, dels får man småsmå stickiga hårstrån i hela ansiktet, i näsan och i ögonen.

Usch, jag har verkligen varit på dåligt humör idag. Nu fick jag som tur är en tvättid nu på kvällen, så jag kan ta med rena kläder nu när jag ska hem i alla fall. Men usch så klantig jag är. Ibland vaknar jag inte av något. Funderar på att börja ställa dubbla väckarklockor eller köpa en såndär som rullar iväg när den ringer. Verkar fruktansvärt irriterande, men man vaknar väl i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar